یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
نصب ویندوز 7 با یو اس بی

امروز یکی از دوستان نوت بوک خودش رو آورده بود برام.خلاصه به دلیل اینکه برنامه ای که بهاش کار میکرد ویروسی شده بود...

خوشبختانه بک آپ ار اطلاعات اون برنامه داشت. گفتن که میخام کامل برام از اول پارتشین کنی و اینا...

خب بریم سر اصل مطلب  ؛ میخاستم ویندوز جدید نصب کنم سی دی رامش هم خراب بود (اکسترنال داشت).

بعد مجبور شدم به روش زیر ویندوز 7 رو با یو اس بی نصب کنم.

برای این کار شما به یه دیسک ویندوز 7 ، یو اس بی  4 گیگ کافیه (از من 15 گیگ بود)

 خب  مرحله اول : کلید های ویندوز و R فشار میدیم تا پنچره  RUN  نمایان بشه ، بعد تایپ کنید CMD  واینتر رو بزنید.

 

مرحله ی دوم : این کلمه رو تایپ کنید ؛ DISKPART

تا بتونیم دیسک های موجود رو ویندوز رو بهشون دسترسی داشته باشیم.

 حالا این کلمه رو تایپ کنید تا لیست دیسک های موجود رو ببینیم   LIST DISK

برای من دو تا آورد ؛ 0 = 980 GB  که هارد من هست و 1 = 15 GB  که یو اس بی 

خب حالا با این دستور یو اس بی خود را انتحاب می کنیم : SELECT DISK 1

( دقت کنید اینجا عدد 1 برا آدرس یو اس بی در سیستم من ، در سیستم شما میتونه متفاوت باشه)

این پیام رو نشون میده که دیسک شما با موفقیت انتخاب شده ؛ Disk 1 is now the selected disk

خب حالا  این دستور رو تایپ کنید : CLEAN

الان دیگه باید یو اس بی رو فرمت بزنیم  نوع فرمت هم NTFS  باشه خب به ترتیب دستورات  رو تایپ کنید؛

دیسک رو انتخاب میکنیم  SELECT DISK 1 (توجه عدد 1 شماره ی درایور یو اس بی من هستش)

حال این دستور را تایپ کنید CREATE PARTITION PRIMARY

بعد این دستورات را به ترتیب ؛ SELECT PARTITION 1

ACTIVE

FORMAT FS = NTFS

مدت فرمت شدن بسته به حجم درایو یو اس بی تان زمان میبره ، لطفا منتظر بمانید تا تموم بشه ،

خب حالا این دستور را وارد کنید ؛ ASSIGN

بعد دستور خارج شدن را وارد کنید : EXIT  (یو اس ابی رها می شود)

خب حالا این دستور را تایپ کنید ؛ I : CD BOOT ( دقت کنید I  نام درایو دیسک ویندوز من در سیستم هستش شما متناسب با نام داریو دیسک تون تایپ کنید) ؛

با این دستور وارد دیسک ویندوز- پوشه ی بوتش میشیم؛ تایپ کنید ؛ CD BOOT 

حالا  این دستور ؛ :BOOTSECT.EXE /N60 G (دقت کنید G آدرس یو اس بی من هستش )

 با این دستور ما از سیستم میخواهیم که در یو اس بی فایل بوت را ایجاد کند (بوتیبل کردن USB) خب بعد تموم شدن این عملیات پنچره ی CMD  رو ببندید و به دیسک ویندوز خود برید اونجا همه فایل ها رو کپی کنید و درون یو اس بی خود بریزید. به همین راحتی! بیخیال خش برداشتن و خرابی دیسک ویندوز! والبته سی دی رام! که خودم ندارم!

/* ویندوز های که استفاده می کنیم کرک شده هست (جز لپ تاپ من و دوستان :) ! ) و آنتی ویروس موقع کپی شون به یو اس بی نمیذاره فایل ها کامل کپی بشن قبل از کپی حتمن انتی ویروس رو غیرفعال کنید تا مشکلی پیش نیاد */

این مشکل برا خودم پیش اومد مک آفی رو خاموش کردم.

موفق باشید ، الله همراه تان

نظرات (۱)

  • انور دینارزیی
  • آهنگ هایی  که گذاشتی علی بودن ------------مرسی






    پاسخ:
    خاهش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات