یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
طراحی و کدنویسی صفحه نخست سایت کاریابی

یه پروژه جدید گرفتم ، طراحی و کدنویسی یک وبسایت کاریابی.

صفحه نخست سایت را طراحی و کدنویسی کردم گفتم با شما اشتراک بگذارم! البته هنوز خودم تاییدش نکردم!

لطفا نظرات خود را بهم بگید مرسی از شما :)

اسکرین شات

پروژه دارای 11 صفحه می باشد باید ریسپانسیو باشند ، صفحه اینترو ، صفحه اصلی ، صفحه کارفرما و ... ، این دومین پروژه طراحی و کدنویسی اختصاصی یه سایت هست ( قالب وبلاگ و سایت وردپرسی قضیه اش جداس ). نماز و روزه های همتون قبول حق! :) !

پ.ن : بزودی یه قالب حرفه ای و ریسپانسیو برا بلاگ میذارم.

نظرات (۵)

جالب بود.لایک
پاسخ:
:/
تو همیشه کارت عالی بود موفق باشی  مهندس
پاسخ:
مرسی. نظر لطف شماست :/
همچنین.
  • الیاس بشکنی
  • سلام
    خیلی شیک و زیبا!
    فقط اون عکس پشت زمینه کادر ورود رو یکم اوپاسیتیش رو بیارید پایین!
    در ضمن ، اون مستطیل کنار پرچم چیه؟!
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از نظرت .

    جا لوگو سایت هستش.
    که اینطور ///
    ممنون که زحمت میکشی (:
    پاسخ:
     :) . موفق باشی
    سلام
    خسته نباشی مهندش
    ان شاالله موفق باشی :)
    لایــــــــک چی شد ؟؟ D:
    پاسخ:
    سلام ، مرسی ،
    اون سایت محدودیت استفاده داره ؛ یعنی فقط میتونی برا 14 روز استفاده کنی! .
    یه سایت خوب میگردم که رایگان باشه. مرسی از حضورت موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات