یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
قالب وبلاگ ترجمه شده ی شماره 1

با سلام ؛ 

این قالب وبلاگ به درخواست کاربر " سپهر " به  قالب بلاگ بیان ترجمه شده و همه می توانند ازش استفاده کنند.

این قالب واکنش گرا نیست ، اگر شما می خواهید براتون واکنش گرا (ریسپانسیو) کنم می توانید با پرداخت هزینه ی کمی از اینجا سفارش بدید. و هر چقدر ویرایش می خواهید به صورت رایگان براتون انجام میدم. راستی اگه شما قالب اختصاصی دارید و یا قالب از دیگر سرویس ها رو می پسندید می تونید از اینجا قالبتون را برام بفرستید.

پیش نمایش قالب بلاگ

فایل ساختار قالب 

فایل را دانلود کنید ، هر چی کد تو این فایل هست را کپی و جایگرین کد قبلی قسمت ساختار قالبون کنید.

فایل استایل قالب (css)

فایل را دانلود کنید ، هر چی کد تو این فایل هست را کپی و جایگرین کد قبلی قسمت استایل (فایل css ) قالبون کنید.

موفق باشید.

نظرات (۷)

قشنگ بود.
خب نظرت چیه ؟؟

پاسخ:
فقط خوندم ، " دارم چند تا قالب کد میکنم ". 

سر فرصت دقیق نگاه میکنم.
نظرم نیومد؟
پاسخ:
سلام ، اومد. 
سلم
داداش میتونی یک سری تغیرات روی یه قالب برام انجام بدی؟
من ی طراح گرافیستم اگر با هم کار کنیم فک کنم قالبای شاخی رو بیرون بدیم طراحی ایکون و هیدر و کارای گرافیکیش از من کدنویسی از تو
نظرت چیه؟ :D
پاسخ:
با سلام ، تغییرات مورد نظر و قالب تون رو بگید :)

پیشنهاد خوبی هست. :/
  • سعید موشانی
  • یه عکس (شات) نمونه بزار حد اقل
    پاسخ:
    با سلام ، شما رو پیشنمایش کلیک کن ! اسکرین شات میاد...
    سلام
    کاش یه شات هم میزاشتید!
    پاسخ:
    سلام ، راست میگی ها! :)
    مرسی
    ممنون بابت ترجمه :)
    اما قالب های حرفه ای تر رو مد نظر قرار بدید ! بلکه بیان شما رو استخدام کرد :) منظورم اینه که اگر قالب های حرفه ای تر رو ترجمه کنید ، ممکنه بیان از شما در خواست قالب بکنه و به شما پول بده !
    شاید !
    اگر تعداد ترجمه قالب های حرفه ایتون بالا بره ،، این کار غیر ممکن نیست !!!
    ممنون | مهدی ایکس
    پاسخ:
    مرسی از نظرتون.
    این امکان را برای کاربرانی که تازه به بلاگ اومدن ایجاد کردم تا بتونن با قالب قبلی شون وبلاگ نویسی بهتری تو بلاگ تجربه کنند. تا 10 قالب رو برای کاربران تبدیل میکنم. بعدش دیگه خودم اختصاصی تبدیل میکنم. ممنون. موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات