یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
بخش اول -دوره ی آموزش ایجاد یک سایت شخصی با html5 و css3

مقدمه

داشتن یک وبسایت شخصی در فضای مجازی این روزها یک امر عادی و ضروری هست!
و هر شخصی به بهانه ای این محیط یا این سرویس را برای خود ایجاد کرده و یا از سرویس های موجود در اینترنت استفاده می کند تا اشعار ، یاداشت ، آموزش و نمونه کارهای خود را در قالب یک وبلاگ یا سایت در فضای مجازی به اشتراک بگذارد و در برخی موارد از آن کسب در آمد کند و این خود نگاهی نو و روشی مناسب برای کسب درآمد به روش های نوین می باشد. از این جهت هست که داشتن یک صفحه اینترنتی برای یک شخص یا اشخاصی که دارای مهارت هستند یک امر ضروری می باشد.

پوشه های مورد نیاز برای  سایت شخصی مان که با html5 و css میخواهیم طراحی و کدنویسی کنیم.

از اولین قدم آموزش برنامه نویسی وب با من باشید :) ! این فولدر ها را توی یه فولدر اصلی با نام my personal page یا هر نام دلخواه که دوست دارید بذارید.

  1. فولدر css  -  برای فایل های استایل وب سایت مان
    1. style.css
  2. فولدر js    -  برای فایل های اسکریپت 
    1. jquery.min.js
  3. فولدر imgs - برای عکس ها
  4. فولدر pages - برای صفحات سایت
    1. about.html -  دریاره ی من
    2. contact.html - تماس با من
    3. order.html - سفارش
  5. فایل index.html - صفحه اصلی سایت

در حال آماده کردن فیلم آموزشی هستم. 

  1. ایجاد فولدر های مورد نیاز سایت
  2. طراحی ساختار قالب سایت در فتوشاپ

موفق باشید.

نظرات (۷)

  • علی بنی اسدی
  • یه سال طول کشیده فیلم آموزشیش؟!
    پاسخ:
    استقبال کم هست! و اینکه کارام زیاد شدن ، به امید خدا تو یه زمانبندی مناسب منتشر میکنم.مرسی حضورتان
  • تنها همدم ماه
  • سلام 
    ببخشید به نظر شما هدر من عوض شده ؟o_O
    میشه اموزش تغییر هدر هم بذارید :D?
    پاسخ:
    سلام ، به این صفحه مراجعه کن و هدری ( عکس یا رنگ بندی ) که در نظر داری بگو ، کدشو همونجا برات میذارم. موفق باشی
  • امید ابراهیمی
  • سلام خوبه تا حالا خوب کارا رو انجام دادی اما یه چیزی یادت نره قسمت عضویت در خبرنامه .............
     بعدشم اگه بتونی اون فوتر پایینی رو مثل این سایت کن خیلی بهتر میشه ممنون داداش
    http://s6.uplod.ir/i/00610/rj0sttfk0cxo.png
    پاسخ:
    سلام ، اوکی میذارم
  • امید ابراهیمی
  • سلام چی شد تا شب حاضر میشه داداش ؟؟؟؟ اگه شد بهم خبر بده
    پاسخ:
    سلام ، آره. 
    موفق باشی
    بسیار عالی، حتما استفاده خواهیم کرد

    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت ! :)
  • الیاس بشکنی
  • سلام

    مشتاقانه منتظر آموز هاتون هستم!
    فقط حیف که از جاوا چیزی سر در نمیارم:)
    راستی اگه میشه فیلم هاتون رو تا حد ممکن فشرده کنید!
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت ، تا حد ممکن فشرده میشن! در این دوره نیازی به بلد بودن جاوا اسکریپت نیست ، هر چی از جاوا اسکریپت استفاده کنم آموزششم میذارم.
    موفق باشی :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ؛

    این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

    ***** **** * *** *** **** *****


    خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات