یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

۲۰۷ مطلب توسط «ج . محمد» ثبت شده است

صابر راستی کردار

متاسفانه صابر راستی‌کردار، خالق فونت‌های وزیر‌متن (همون فونت زیبایی که روی تلگرام دسکتاپ و گوگل‌داکز و...) ازش استفاده می‌کنیم، به سرطان مبتلا شده و در وبلاگش در این مورد مطلبی نوشته.

صابر راستی کردار که سالها از فونت زیبای وزیر،ساحل و ... استفاده رایگان کردیم مبتلا به سرطان شده و نیاز به کمک داره، من هم وظیفه خودم رو در حد توان انجام دادم، به پاس خدمات رایگان صابر، امروز روز یاریه.

بلاگ هم در اقدامی دوست داشتنی دو تا از قالب های صابر را به لیست قالب هاش اضافه کرد.

به امید بهبودی صابر راستی کردار و همه بیماران

ماجرای سرطان صابر


لینک یاری :

https://payping.ir/@saber

  • ۰ نظر
  • ۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۳۳
  • ج . محمد
انتشار قالب حرفه ای باکس بلاگ بیان بلاگ تمز

قالب باکس بلاگ بیان،قالب وبلاگی حرفه‌ای با موضوع وبلاگ شخصی با سبک جعبه منحصر به فرد و پیوندهای اجتماعی در سمت چپ در نوار کناری رنگارنگ ، وب سایت شما برجسته می شود.

ویژگی های برجسته قالب باکس بلاگ بیان

اسلایدر پست های ویژه

در صفحه اصلی مطالب ویژه وبلاگ را با استفاده از یک اسلایدر نمایش دهید.

نوار شبکه های اجتماعی منحصر به فرد

پیوندهای اجتماعی خود را در یک نوار رنگارنگ در سمت چپ به اشتراک بگذارید.

افزونه‌ی مطالب مرتبط

با استفاده از افزونه مطالب مرتبط بلاگ بیان می توانید مطالب مرتبط با یک مطلب را نمایش دهید.

افزونه‌ی ناوبری مطالب؛ مطلب قبلی و بعدی

با استفاده از افزونه ناوبری مطالب بلاگ بیان می توانید مطالب بعدی و قبلی را نمایش دهید.

نمایش مشخصات نویسنده در سربرگ قالب باکس بلاگ بیان

تصویری از خود را با نام و شرح در سرصفحه نشان دهید.

* ویژگی‌های حرفه‌ای و بیشتری در بروزرسانی آینده اضافه خواهد شد.

دانلود قالب باکس بلاگ بیان

  • ج . محمد
قالب زمستان بلاگ بیان-قالب ساده و مینیمال

قالب ریسپانسیو زمستان بلاگ بیان یک قالب وبلاگی تمیز ، ساده ، مینیمال و شیک است.قالب زمستان کاملاً ریسپانسیو و نکات سئو رعایت شده است. این قالب طوری طراحی شده که  به شما کمک می کند تا پست های خود را فوق العاده تمیز و زیبا به نمایش بگذارید.

دانلود قالب زمستان بلاگ بیان

  • ج . محمد
سیل در بلوچستان، اوضاع این منطقه را «بحرانی» کرد

در پی حدود ۳۵ ساعت بارندگی سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌ها، ۱۴ شهرستان و حدود ۵۰۰ روستا در این استان گرفتار سیل هستند و اوضاع منطقه «بحرانی» گزارش می‌شود.

به گزارش ایرنا، علاوه بر خسارت‌های واردشده به تأسیسات شبکه برق و آب، ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز بر اثر جاری شدن سیل به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.

به گفته فرماندار دلگان، از توابع سیستان و بلوچستان، حجم بارندگی‌های اخیر ۱۱۷ میلی‌متر بوده در حالی که حجم متوسط بارندگی در این منطقه در طول یک سال ۱۱۳ میلی‌متر است.

  • ج . محمد
دانلود قالب نوشتار بلاگ بیان

قالب نوشتار بلاگ بیان در عین سادگی حرفه ای و زیبا ساخته شده برای نمایش نوشته های روزانه شما در یک قالب جذاب و خواندنی که کاربران شما را مجذوب خود خواهد کرد.

برخی از ویژگی های قالب نوشتار بلاگ بیان

ریسپانسیو عالی
این قالب به زیبایی از وضوح بالا تا تلفن همراه با وضوح پایین به زیبایی نمایش داده می شود.

پشتیبانی از نشانه های مطلب
به راحتی اسلایدرهای ویدیویی ، صوتی ، تصویر و گالری را با استفاده از نشانه های مطلب نشان دهید. ادامه و دانلود قالب

  • ج . محمد
کدنویسی طرح شما برای قالب بلاگ بیان

با سلام ، دوستانی که می خواهند قالب وبلاگ مورد علاقه و پسند خودشان را داشته باشند. می توانند هر نوع فایل تصویری از ایده یا طرح مورد نظر خود را برام بفرستند تا 50% تخفیف برای شما کد بزنم.نوع طراحی هم محدودیت نداره ، شما میتونید توی یه برگ نقاشی کنید قالب خودتان را یا توی برنامه پاینت ویندوز طراحی کنید و ... فقط رنگ بندی ها مشخص باشه و ساختار قالب ، کیفیت تصویر ارسالی هم خوب باشه. قالب به اسم و آدرس وبلاگ تان توی سایت منتشر خواهد شد.در ضمن قالب های خیلی ساده بصورت رایگان کدنویسی خواهد شد.

  • ج . محمد
دانلود فیلم پسران خوب 2019

مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد ، آنها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای آن پیدا کنند. بچه‌ها با رها کردن مدرسه وارد ماموریتی عجیب و غریب می‌شوند و

  • ج . محمد
همکاری با ما برای قالب سین

سلام. دوستانی که وبلاگ یا سایت بیان دارند که فیلم و سریال برای دانلود منتشر می کنند. برای همکاری ؛ میخواهم قالب سین را تست کنیم. دوستانی که مایل به همکاری هستند هنگام ثبت نظر آدرس سایت بیانی خود را ثبت کنند. سپاس از همکاری شما

  • ج . محمد
نحوه ی ارسال مطلب برای قالب فیلم و سریال

نحوه ی ارسال مطلب برای قالب فیلم و سریال بلاگ تمز ، از آنجا که بلاگ فقط از یک نوع مطلب برای انتشار پشتیبانی می کند(مطلب استاندارد) و امکان ایجاد فیلدهای خصوصی برای مطلب بصورت دیداری نیست ارسال مطلب نوع فیلم و سریال سخت است.

مثلا وردپرس از چند فرمت مطلب پشتیبانی می کند ( استاندارد،دیالوگ،ویدیو،تصویر)، همچنین در وردپرس امکان اضافه کردن نوع مطلب شخصی هم وجود دارد و اینکه شما می توانید فیلد های مخصوص برای بلاگ تان ایجاد کنید.

  • ج . محمد
تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان

تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان! شاید قبلا مطلب آموزش تغییر فونت پنل مدیریت رو مطالعه کرده باشید.در این مطلب برای شما دوستان یک اسکرین شات از پنل مدیریت بلاگ بیان اشتراک می گذارم تا ببینید می شود پنل مدیریت رو بصورت حرفه ای تر و البته شخصی سازی شده با سلیقه خودتان باز طراحی (ریدیزاین) کنید و لذت ببرید.

  • ج . محمد
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات