یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کد تخفیف برای قالب بلاگ بیان

کد تخفیف برای کاربران بلاگ بیان و همراه هان بلاگ یک برنامه نویس وب. با استفاده کد تخفیف 1coder  می توانید قالب حرفه ای ماهتاک برای بلاگ بیان را بصورت ویژه دانلود کنید. دقت این کد تخفیف فقط برای 10 نفر اول قابل استفاده هست.

قالب مجله ای خبری ماهتاک

  • نوهان
انتشار قالب حرفه ای ماهتاک بلاگ بیان
  • ج . محمد
قالب ساز آنلاین بلاگ تمز برای قالب های بلاگ بیان

پیشنمایش قالب ساز آنلاین بلاگ تمز - ماکاوب برای قالب های منتشر شده در وب سایت بلاگ تمز ، فعلا فقط شخصی سازی برای قالب انحنا این امکان ایجاد شده که بزودی بقیه قالب ها رو همگام سازی می کنم.تخفیف های ویژه ای برای قسمت قالبسازی آنلاین بدون نیاز به کدنویسی هم برای خریداران قالب های بلاگ تمز در نظر گرفته شده که با انتشار نسخه قالب ساز منتشر خواهد شد.

مشاهده فیلم 

  • نوهان
مطالب مرتبط در قالب های بلاگ بیان

سرویس وبلاگدهی بیان چند ابزارک که خیلی کاربردی هستش رو فعال ( نذاشته ) نکرده. مهم ترین و کاربردیش بنظرم مطالب مرتبط هستش که برای یک وبلاگ خیلی مهم و مفید هست. در حال ایجاد روشی هستم که بشه این امکان رو فعال کرد.تا اینجای کار به مرحله نمایش مطالب مرتبط رسیدم ولی مشکل اینه که امکان نمایش تصویر مطلب مرتبط نیست!!! با بلاگ تماس گرفتم در این مورد فعلا که جواب ندادن.اگرم نشد تصویر فکر کنم نمایش تنها عنوان و لینک فعلا کافی باشه و من توو قالب های که منتشر کردم استفاده می کنم و قالب ها بروزرسانی خواهد شد. ولی بدون تصویر اصلا خوشگل در نمیادمردد

  • ج . محمد
کد تخفیف برای کاربران بلاگ بیان

کد تخفیف برای خرید قالب های حرفه ای بلاگ بیان ، با عضویت در گروه پشتیبانی و راهنمایی بلاگ بیان می توانید  از کدهای تخفیف بهره مند شوید.

کد تخفیف در کانال منتشر شده است که برای 10 نفر قابل استفاده می باشد.این کد برای قالب انحنا می باشد. دریافت کد تخفیف

  • نوهان
دانلود قالب انحنا بلاگ بیان

قالب انحنای بلاگ بیان ؛ قالبی حرفه ای برای وبلاگ نویسان حرفه ای بلاگ بیان می باشد.طراحی چشم نواز منحنی و رنگبندی زیبا که شما می توانید مطابق سلیقه خودتان رنگبندی آن را ویرایش کنید.برای انتخاب رنگبندی مناسب می توانید از ابزار سی اس اس گرادینت آماده بلاگ تمز استفاده کنید که دارای چند هزار رنگبندی می باشد کافیست رنگ مورد علاقه را انتخاب و کد را تحویل بگیرید.
دانلود قالب انحنا بلاگ بیان

  • ج . محمد
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات