یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
مطالب مرتبط در قالب های بلاگ بیان

سرویس وبلاگدهی بیان چند ابزارک که خیلی کاربردی هستش رو فعال ( نذاشته ) نکرده. مهم ترین و کاربردیش بنظرم مطالب مرتبط هستش که برای یک وبلاگ خیلی مهم و مفید هست. در حال ایجاد روشی هستم که بشه این امکان رو فعال کرد.تا اینجای کار به مرحله نمایش مطالب مرتبط رسیدم ولی مشکل اینه که امکان نمایش تصویر مطلب مرتبط نیست!!! با بلاگ تماس گرفتم در این مورد فعلا که جواب ندادن.اگرم نشد تصویر فکر کنم نمایش تنها عنوان و لینک فعلا کافی باشه و من توو قالب های که منتشر کردم استفاده می کنم و قالب ها بروزرسانی خواهد شد. ولی بدون تصویر اصلا خوشگل در نمیادمردد

  • ج . محمد

نظرات (۲)

  • کوچه ی سبز ...
  • خب پس چی شد این ابزارتون
  • پریسا نامجو
  • کارهاتون جالبه
    پاسخ:
    سپاس ! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات