یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
نسخه رایگان قالب ریسپانسیو Hueman برای بلاگ

با سلام خدمت دوستان بلاگی عزیز ، امروز براتون قالب زیبا ، ریسپانسیو و پرکاربرد hueman  را به بلاگ تبدیل کردم.

این قالب در دو نسخه رایگان و پولی ( یه کاپوچینو ) تبدیل کردم که نسخه پولی در پست آتی میگذارم. 

ویژگی های قالب :

مناسب برای وبلاگ های شخصی  و خبری

سه ستونه و کاملا ریسپانسیو ( نسخه کاپوچینو سه استایل متفاوت داره :) )

استفاده از فونت یکان بهینه شده برای وب

و ...

بهتر است خودتان تجربه کنید... :)

اسکرین شات

نسخه پولی ( با کلی امکانات) " بزودی ..."

دانلود ساختار قالب

دانلود استایل قالب

تبدیل قالب مورد علاقه شما به بلاگ

ریسپانسیو کردن قالب شما

نظرات (۴)

  • سینا فرامرزیان
  • سلام.
    من این قالب رو ویرایش کردم...اگر مشکلی داره و شما از ویرایش کردن این قالب ناراضی هستید لطفا اطلاع بدید که از روی سایتم بردارمش.
    ضمن اینکه قالب سایتم چطوره؟؟؟؟(نسخه ی ویرایش شده ی همین قالب هست)
    و اینکه متشکرم از شما
    خسته نباشید و خداقوت
    پاسخ:
    سلام. مشکلی نداره استفاده کنید و لذت ببرید.
  • مدیر سایت یک درآمد ایرانیان
  • عالی بود
    استایلشو کجا باید بذارم کدشو؟
    پاسخ:
    قسمت پنل مدیریت --> قالب --> ویرایش css  قالب فعلی رو بزن ، سپس کدهای استایل رو جایگزین کدهای قبلی کن. موفق باشی
    سلام
    آقا چرا هنوز مشکل ریسپانسیو قاب ما رو حل نکردید؟ چند روزه گذشته...
    پاسخ:
    سلام ، قالبتون ریسپانسیو هست .
    لطفا اگ مشکلی داره بگید چه مرورگری و چه سایزی ؟
    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات