یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
کدنویسی طرح شما برای قالب بلاگ بیان

با سلام ، دوستانی که می خواهند قالب وبلاگ مورد علاقه و پسند خودشان را داشته باشند. می توانند هر نوع فایل تصویری از ایده یا طرح مورد نظر خود را برام بفرستند تا 50% تخفیف برای شما کد بزنم.نوع طراحی هم محدودیت نداره ، شما میتونید توی یه برگ نقاشی کنید قالب خودتان را یا توی برنامه پاینت ویندوز طراحی کنید و ... فقط رنگ بندی ها مشخص باشه و ساختار قالب ، کیفیت تصویر ارسالی هم خوب باشه. قالب به اسم و آدرس وبلاگ تان توی سایت منتشر خواهد شد.در ضمن قالب های خیلی ساده بصورت رایگان کدنویسی خواهد شد.

  • ج . محمد

قالب بلاگ بیان

نظرات (۱۳)

سلام میگم این اسلایدر که گفتین میذارید روی سایت کجاست پیدا نکردم؟ ما هم می تونیم استفاده کنیم؟ توی بلاگ تمز نمی تونم پیداش کنم فقط افزونه مطالب مرتبط روی بلاگ تمز بود
پاسخ:
سلام. بفرمایید کلیک کنید.
  • گروه فردوس
  • سلام و عرض تسلیت ایام فاطمیه
    این افزونه ای رو که حرفش شده توی بلاگ تمز پیدا نکردم
    میتونید راهنمایی کنید
    ممنون
    سلام دوباره
    نتونستم توی بلاگ تمز پیدا کنم
    سلام عرض می کنم
    این موردی رو که کاربر شاطری خواسته بودن و فرمودین در سایت میذارین رو ما هم می تونیم ازتون بخریم؟ سایتتون همینه یا یه نشونی دیگه دارین؟چند باشون حساب کردین؟
    پاسخ:
    سلام. بله شما هم می توانید استفاده کنید. 
    آدرس سایت  کلیک کنید:  بلاگ تمز
  • طاهره شاطری
  • عالی عالی
    خدا قوت برادر
    پاسخ:
    ممنون از همراهی شما
  • طاهره شاطری
  • اومدم نبودید ...
    بله همین ، البته همین که واسه شما که حرفه ای هستید همین حساب میشه ، دارم سعی می کنم خودم قالب بلاگمون رو بسازم ولی اصلا نمی تونم بفهمم چطوری باید مطالب رو از طریق نشانه بیان (flag) به عکس گردون حالا با هر نوع کد نویسی وصل کنم یه مدتی همش شکست سخت خوردم فعلا گرفتارش هستم و اصلا نسخه ای که بیان گذاشته برای استفاده بدردم نمی خوره ، البته ظاهر بلاگمون هم چیز پیچیده ای نیست و این رو فعلا نیاز دارم ...
    فکر می کنید هزینه اش چقدر بشه؟ برای من مهم نیست که شما اون رو بگذارید توی بلاگتون برای فروش یا نه، قیمتش که بتونم راحت بپردازم مهم ست ... و اینکه کد ها در دسترسم باشن... برای تغییرات جزئی که از دستم برمیاد به مشکل بر نخورم تا بتونم راحت توی قالبمون جاش بدم... و از طریق نشانه بیان ایجاد بشه و مرتبط با مقالات بلاگ و لازم نباشه دستی برم از توی html نشونی عکس و مطلب رو بدم ... چون این شکلی رو می تونم بدونم مشکل بذارم توی قالب ...
    حالا جناب مهندس نفرمودید چند؟
    پاسخ:
    با سلام. 

    اسلایدر فردا در سایت گذاشته خواهد شد.

    1 - اسلایدر با استفاده از نشانه ها
    2 - اسلایدر با استفاده از یک دسته بندی خاص
    3 - اسلایدر با استفاده از لیست مطالب برتر

    * : به همراه راهنمای نصب اسلایدر در قالب ؛ فرقی نمیکنه چه قالبی باشه .
    * : استایل ، نحوه ی نمایش  و دیگر امکانات برا هر کدام یک از اسلایدرها بعد از انتشار نسخه اول به مرور زمان اضافه خواهد شد تا هر اسلایدر سه تا استایل داشته باشد. که نیاز استفاده کنند با هر سلیقه ای برطرف بشود. 

    ____ همچنین اسلایدر های درخواستی کاربران هم به این پکیچ اضافه خواهد شد ____

    از صبر شما سپاس گذاریم. موفق باشید.
  • طاهره شاطری
  • سلام دوباره پیرو پرسش قبلی
    (شما می تونید یک عکس گردون (slideshow) ... با نشانه بیان کار کنه؟
    نوهان جمال زاده در ۲۱ آذر ۹۹
    سلام. بله امکانش هست.)
    با این ظاهر
    https://bayanbox.ir/download/7058288416333050279/Ax-Gardaan.jpg
    میفرمایید هزینه اش چقدر میشه؟
    پاسخ:
    سلام. فقط همین ؟ افکت ، امکانات دیگری مد نظرتون نیست ؟ 
    میتونید از گفتگوی آنلاین سایت بلاگ تمز استفاده کنید.
  • طاهره شاطری
  • سلام دوباره
    شما می تونید یک عکس گردون (slideshow) بسازید که با نشانه در بیان کار کنه و تصاویر اصلی مقالات بلاگ رو نشون بده یعنی به صورت دستی در کد html پیوند ندم بلکه با نشانه بیان کار کنه؟
    پاسخ:
    سلام. بله امکانش هست.
  • طاهره شاطری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    سوال دارم از خدمتتون
    می خوام بدونم کد نویسی قالب رو به چه صورت انجام میدید؛ کد های قالب همه در دسترس هستند یا مثل قالب های فروشی کد ها (جاوا و سی اس اس) در محل دیگری هستند و آدرس داده شدند و نمیشود برای تغییرات بهشون دسترسی خوب داشت؟
    تازه یک قالب خردیم که بخاطر این مشکل اصلا به دردم نمی خوره و پولم رو انگار دور ریختم... اصلا انگار اختیاری در تغییر دادن قالبی که خریدم ندارم
    لطفا یک سوال دیگه رو هم جواب بدید، اگر قرار باشد قالبی مثل قالب سایت ************************** بسازید فکر می کنید چقدر هزینه داشته باشد؟
    منتظر پاسخ شما هستم :)
    پاسخ:
    سلام. کدها در اختیار شما قرار خواهند گرفت و بمدت 6 ماه ، راهنمایی لازم و پشتیبانی از قالب خریداری شده بصورت رایگان انجام می شود.
    قالب وب سایت مد نظرتون قیمت 250 هزار تومن قابل انجام هست.
  • حسین خمسه ای
  • سلام
    تصاویر غیرمرتبط افزونه مطالب مرتبط هنوز تغییر نکرده؟
    راه حل نداره؟
    پاسخ:
    سلام. ان شاالله در آپدیت بعدی ، روشی برای هماهنگ کردن تصاویر پیدا خواهیم کرد.
    حداقل اینکه با موضوع کلی سایت هماهنگ شوند تصاویر. یا از تصاویر داخل مطلب (نه تصویر ویژه مطلب) بشه استفاده کرد.
    سلام؛ وقتتون بخیر.
    من میخواستم یه قالب بلاگ بیان رو انگلیسی کنم، چپ چین و اینهاش هم انجام دادم، ولی اعداد توی وبسایت فارسی هستند و هر کاری کردم نتونستم انگلیسیشون کنم. اعدادی که توی بایگانی و تغییر صفحات وبلاگ نوشته میشه فارسی نمیشن. شما میتونید این کار رو برام انجام بدید؟ تلگرام @Mostafa_Bnesh
    پاسخ:
    سلام. بله.
    اون اعداد چون بصورت اتوماتیک از سورس بلاگ فراخوانی میشن نمیشه تغییر داد. باید با استفاده از جاوا اسکریپت وقتی صفحه بارگذاری شد تغییر بدیم.
  • احمدرضا ‌‌
  • واقعا ایده خوبیه اینکه اصراری بر بودن لایه باز قالب و ... نداری. به نظرم باعث میشه خیلی از ایده‌های خوب دیده بشن
    پاسخ:
    مرسی از حضورت ؛ به امید لذت بردن از وبلاگ نویسی...!
    البته امکانات شخصی سازی آسان هم در نظر دارم که هر شخصی بتونه طرح خودش را بعد کدنویسی ویرایش کنه؛ مثلا رنگ بندی ، فونت ، تصاویر و ...
    منتظر ایده شما هستم:)
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام.من یه قالب ساده با عکس های بسکتبالی میخوام
    عکس خاصی هم در نظر ندارم.
    رایگان میشه یا پولی؟
    پاسخ:
    سلام. اگه بتونید خودتون یه طرح بکشید حتی با مداد رنگی و ... خیلی بهتر میشد قالب مورد نظرتون را ایجاد کرد.مثلا بگید قالب تون دو ستونه باشه ، تک ستونه یا سه ستونه! و دیگر موارد ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات