یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
دانلود قالب سه ستونه رایگان بلاگ بیان

چند وقته که بلاگ دیگه قالب منتشر نمیکنه ! شاید دارن یه کارهایی میکنن! :/  و میخواهند چند تا رو با هم منتشر کنند!

با این اوضاع رفتم سراغ سریع ترین راه برای انتشار قالب برا بلاگ بیان! آره ترجمه قالب از دیگر سرویس های به بلاگ بیان ، قالب های که دیگر دوستان با خلاقیت و ایده خودشون ایجاد کرده اند با گرفتن مجوز ازشون ، قالب ها رو به بلاگ تبدیل کردم. امروز میخوام قالب سه ستونه از بلاگ اسکین رو براتون منتشر کنم که طراحی خیلی خوب و جذابی داره ، شما می توانید برای انواع وبلاگ های خبری و شخصی ازش استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین این قالب به طور منظم آپدیت میشه شاید براتون سوال باشه که چطوری ؟ 

تو این ورژن فقط من به بلاگ تبدیل کردم ، در بروز رسانی های بعدی بخش های مانند نظرات قالب و هدر رو خودم دوباره کدنویسی میکنم.

این بروز رسانی ها تا تغییر کامل کدها به کدنویسی به سبک خودم ادامه خواهد داشت. در اخر هم قالب به صورت ریسپانسیو منتشر خواهد شد.

اگر دوستان مشکلی یا ویرایشی برا این قالب مد نظرشون بود فقط قسمت نظرات همین مطلب ارسال نمایید. ممنون موفق باشید.

  •  : دانلود قالب سه ستونه رایگان بلاگ بیان مناسب برای وبلاگ شخصی
  • ۳.۸۹ کیلوبایت
  • پسورد :  1CODER.BLOG.IR
  • نکته : پسورد را با حروف کوچک بنویسید

نظرات (۵)

  • Setayesh Sheikhzadeh
  • سلام ببخشید میتونید یک قالب قرمز سیاه دو ستونه درست کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام. بزودی حتمن...
  • سینا فرامرزیان
  • سلام عزیز دمت گرم.
    با اجازه برخی از قالب های رایگان شما رو با ذکر نام منبع و آدرس سایتتون در سایتم قرار دادم.اگر مشکلی هست لطفا بگید تا پاکشون کنم.ممنون از لطفتون
    پاسخ:
    سلام. 
    بازنشر قالب رایگان مشکلی نیست ولی خوب هست لینک صفحه قالب را هم از سایت منبع درج کنید. ممنون
    مثلا میشه رنگ ها رو عوض کنیم؟ یا عکسی که توی بالای قالبه؟
    پاسخ:
    سلام. بله همه چی قابل تغییر هستش. لطفا در سایت سوالات خودتان رو بپرسید. موفق باشید 
    https://blogthemes.ir
    با سلام خدمت شما دوست عزیز میخاستم بدونم ایا میشه قالب های وردپرس هم ترجمه کرد و برای قالب های بیان وبلاگ استفاده کرد؟لطفا جوابش رو برام داخل ایمیلم بفرستید.
    پاسخ:
    سلام. بله امکانش هست
  • حمیدرضا رضایی
  • خیلی عالیه احسن
    پاسخ:
    ممنون. خوبه که خوشتون اومده.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات