یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
دانلود رایگان طرح لایه باز پروفایل کاربر

سلام ، خدمت دوستان ! خداروشکر این روزا خیلی سرم شلوغه ! کلی کار نیمه کار برا بلاگ دارم که کم کم میذارم! امروز فایل پی اس دی یا طرح لایه باز باکس پروفایل کاربر رو براتون آماده کردم. نسخه ی کد شده ی این طرح را هم اوکی کردم فقط مونده برای کاربران بلاگی آماده کنم بعد منتشر میکنم تا بیشتر براتون کاربردی باشه ! یه آموزش هم برا ویرایش تصاویر و بک گراند و ... میذارم تا همه ی دوستان بتونند استفاده کنند. موفق باشید. 

باکس های زیر رو دارم آماده می کنم : 

  1. باکس آخرین مطالب ( موضوع ، نشانه ) به صورت ریسپانسیو با تصویر برای هر موضوع یا نشانه! ( فقط ریسپانسیو مونده + نمایش دمو)
  2. باکس سخنان برتر با استفاده از نشانه ( نمایش به صورت اسلایدشو )
  3. پربازدید ترین مطلب به صورت ریسپانسیو + اسلایدر
  4. باکس دنبال کننده ها
  5. دکمه های زیبا برای دنبال کردن بلاگ و بالا رفتن ( بدون جاوا اسکریپت)
  6. اسلایدر مطالب یک دسته بندی خاص بدون جاوا اسکریپت
  7. ...

  • 89.4 کیلوبایت
  • پسورد : 1coder.blog.ir

نظرات (۳)

  • علی بنی اسدی
  • سلام آقا خسته نباشی، فقط میخواستم بپرسم این کد هایی که گفتی رو کی میذاری، من به شدت بهشون نیاز دارم، و یه چیز دیگه، میشه این کد دکمه انتقال به بالای صفحه رو همینجا برام بذاری؟!
    پاسخ:
    سلام ، 
    بزودی میذارم شون , هر کدوم رو توی پست جدا میذارم.میخواهم با آموزشش بذارم نمیشه همه رو تو یه مطلب نوشت.ممنون - موفق باشی
    با سلام
    من سهیل هستم از روستای خرسون کهکیلویه و بویر احمر هستم و با دو دوستم و آقا معلممان می خواهیم یک وب سایت برای همه بچه ها در میهن وبلاگ بسازیم اما قالب مناسب را پیدا نکردیم اما آقا معلم یه روز آدرس یه وب را به من و دوستم داد و گفت قالب وبلاگش خیلی خوب است و آدرس شما را داد و گفت قالب ماله شماست اگر می شود قالب را به ایمیل ما هم ارسال کنید تا ما روستایی ها هم بتوانم سهمی در این کامپیوتر ها داشته باشیم
    پاسخ:
    با سلام ، قالب مورد نظر شما بصورت اختصاصی ایجاد شده و نمیشه براتون کد رو بفرستم. شما می توانید وبلاگ یا سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید من پس از مشاهده در صورت امکان براتون به صورت رایگان کد نویسی میکنم. موفق باشید
  • امید ابراهیمی
  • سلام  خوبی دادش یه خواهشی داشتم گفتم این قالب وبسایتمو میتونید دوباره کدنویسی بکنید تا بهینه بشه و سایت زود بارگذاری بشه  ..... میتونم 10 هزار تومن نا قابل بهتون بدم در ازاش این قالب رو بهینه و ریسپانسیو کنید ... منتظرتون هستم با تشکر .......
    پاسخ:
    با سلام ، در حال حاضر نمی تونم انجام بدهم. موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات