یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

 

چی می داند که من 

هر نفس را با او  عمیق تر می کشم

 

چی میداند که دلم 

میخاهد که باشد نه اینکه نیست!

میخاهم نفس بکشد...

 

اون همه جا زندگیم هست

با اینکه هیچ جای زندگیم 

نفس هاشو  جا نمیذاره...

 

او هیچ جای زندگیم را 

از آن خود نمی داند...

او ک همه زندگی من است..

  • ج . محمد

تنهایی

زندگی

عاشقانه

نظرات (۴)

واقعا عاااااااااالی بوووووووووووووود متنتون


خیلی مررررررررررررررررررررررسی
چرا پیدا نشن بهتره؟؟؟؟!!!!!
iهمه چی وقتی گذشته خوب شده...مثل اینا ک الان میگن عشقای قدیم...
و مثل بعضی ها ک میگن زندگی هم زندگی قدیمم.ن الان...
محمدخیلی تصویرت زیباست ،این عشقا واقعین ،وباعث دوام زندگی میشن.. پیروز وموفق باشی
داداش محمد عجب عکسی گذاشتی!!!!!!!!
عجب سوژه ای. واقعا این عشقا و دوست داشتنا دیگه پیدا نمیشه

پاسخ:
مرسی ...

پیدا که میشه ولی پیدا نشن بهتره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات