یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
آهنگ دوست دارم از فریدون آسرایی

دانلود

♫♫♫

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
قد تموم آدما
قد تموم عاشقا
دل بردی و پنهون شدی
دل بردی و پنهون شدی
از من چرا ای بی وفا
از من چرا از من چرا..

♫♫♫

عاشق شدم عاشق شدم
عاشق شدم عاشق شدم
از چشم من پنهون نشو
از چشم من پنهون نشو
تنها شدم تنها شدم
تنها شدم تنها شدم
تنها نرو تنها نرو
تنها نرو تنها نرو..

♫♫♫

پر می کشی تا آسمون
من خسته ی بی بال و پر
پر می کشی تا آسمون من خسته ی بی بال و پر
روزی که برگردی دگر
از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر..

دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
قد تموم آدما
قد تموم عاشقا..

(متن آهنگ از تکست آهنگ)

نظرات (۲)

  • سارااااااااااااا
  • سلام... مرسی از مطالب زیباتون...
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت...
    میخوابم تافراموش کنم که رفته است...
    افسوس که صبح تنهایی بیدارم میکند...
    حسرت بزرگی دارد مرور خاطرات شیرینی که تمام لحظاتت را تلخ کرده است...
    .
    .
    .
    .
    سلام داش...احوال شما؟؟؟؟؟خوش میگذره؟؟؟؟
    خوشم اومد...ممنون...

    پاسخ:
    سلام ، مرسی که سر زدی ! 

    بد نیس میگذره!

    افسوس که صبح تنهایی بیدارم میکند...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات