یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
دانشگاه

دانشگاه

۸ ارديبهشت ۹۳

تو فکر بودم ، گوشی مو برداشتم| منو :: برنامه ها :: بعد یه یاداشت ایجاد کردم :

 

سوار ماشین به طرف دانشگاه حرکت میکنم جاده اینقد چاله و تیکه های تازه آسفالت شده داشت که یه لباس کهنه رو که با هزارتا تکه پارچه دوخته شده باشه رو تداعی میکرد! فک کنم تو ادبیات متوسطه به همچین لباسی "مندرس" میگفتن نمیدونم! شاید...

پسری هم سن شاید کم سن تر از من  کنارم نشسته بود!

زانو راستم هر 5 دقیقه میخورد به پاش! شونه هام احساس خوبی داشتن!

حس میکردم خسته بودنش را ، وقتی سرش را میذاشت رو شونم نگاش کردم خابش برده! رنگ پوستش از پوستم زیاد تفاوت نداشت فقط بیشتر زیر آفتاب بوده انگار تیره تر بود!تو هر چند صد متر مسیر سرشو برمیداشت! من بیخیال با انگشتام کلید های گوشی مو فشارمیدم! یا به دریا و کوه ها زل زدم!  دریا انگار می جوشید! از بس گرم بود، سطح دریا کاملا پوشیده بخار بود...

ولی بادی که می وزید خیلی خوب بود...! 

نظرات (۳)

عشق مثل آبه، می تونی تو دستات قایمش کنی ولی

یه روز دستاتو باز می کنی می بینی همش رفته

بی اینکه بفهمی. اما دستت پر ازخاطره هاست.


پاسخ:
مرسی از حضورت ...

تو ستاره برق چشاتو دیدم ، به تنهایی خودم خندیدم ، تنهایی که شاخ و دم نداره...
چیزی ساده تر از بزرگی نیست،اری ساده بودن همانا بزرگی است
چه انتظار تلخ و چخ حس بدی دارد...
مترسکی که برای تهنا نبودن منتظر کلاغ هاست...!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات