یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

درگاه پرداخت و کیف پول الکترونیک برای وبلاگ و سایت

دریافت درگاه پرداخت و کیف پول الکترونیک برای وبلاگ و سایت در کمتر از یک روز! هر آنچه که شما از یک سرویس پرداخت آنلاین برای سایت یا وبلاگ خودتان نیاز دارید! امکاناتی نظیر درگاه اختصاصی رسمی با مجوز بانک مرکزی ، کیف پول الکترونیک ، فروشگاه شارژ و سرویس آسان پرداخت و ...! همچنین ربات تلگرامی جذاب برای انتشار محصولات خود در گروه های تلگرامی و کسب درآمد بدون داشتن سایت و وبلاگ اختصاصی! در ادامه همین مطلب یک توضیح مختصر از هر امکانات معرفی شده براتون می نویسم.

درگاه پرداخت : درگاه پرداخت به شما اجازه می دهد تا وب سایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از پلاگین های آماده سیستم های مدیریت محتوا متفاوت ، به سیستم پرداخت شتابی کشور متصل کنید.

کیف پول الکترونیک : با استفاده از سرویس کیف پول قادر خواهید بود تا وجه کالا یا خدمات خود را به وسیله اعتبار کیف پول دریافت نمایید.

فروشگاه شارژ : با استفاده از این سرویس می توانید بدون نیاز به سرمایه ، فروشگاه مجازی با قابلیت فروش انواع شارژ تاپ آپ،پین کد، پرداخت قبض و ... داشته باشید و پورسانت دریافت نمایید.

آسان پرداخت : این سرویس ساده ترین راه برای دریافت وجه کالا و محصولات شما بدون داشتن وب سایت است.فقط کافیست عضو شوید و بی نهایت فرم پرداخت برای محصولات خود ایجاد نمایید.

  • ۰ نظر
  • ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۵
  • نوهان
آموزش ساختن قالب های حرفه ای برای بلاگ بیان

اگر عضو بلاگ بیان  هستید و می خواهید برای خودتان قالب درست کنید یا اینکه می خواهید بعنوان یه کدنویس قالب دانش خودتون رو توسعه بدهید و برای سرویس وبلاگدهی بیان هم قالب بنویسد، جای درستی اومدید این سری مطالب برای شماست.

برای این که بتوانید قالب بلاگ بیان برای خودتان بسازید به موارد زیر نیاز دارید یا حداقل آشنایی باهاشون داشته باشید.

 

  • ۴ نظر
  • ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۵
  • ج . محمد
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات