یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
نسخه واکنش گرا ( ریسپانسیو ) قالب امید بلاگ

سلام خدمت بلاگ نویسان عزیز :)
پس از انتشار نسخه ریسپانسیو قالب امیدوار بلاگ ، هم اکنون  نسخه ریسپانسیو قالب امید بلاگ را آماده کردم.دوستانی که از قالب امید بلاگ استفاده می کنند و اسکریپت شون فعال هست پیام بدن منوی ریسپانسیو بهتر و قشنگ تری براشون میذارم ، منوی فعلی ریسپانسیو هست و مشکلی هم نداره فقط اون خوشگل تر میشه :) بصورت رایگان.
برای تست ریسپاسیو بودن به این صفحه مراجعه کنید.  شما میتونید قالب محبوب خود را برای ریسپانسیو کردن از این صفحه درخواست کنید تا براتون ریسپانسیو کنم.

برای استفاده بهتر و کامل از این قالب  یک نشانه از قسمت تنظیمات پیشرقته با نام portfolio  ایجاد کنید ، چنان از قبل برای مطالب خود نشانه ایجاد کرده اید قسمت ویرایش قالب ؛ ساختار قالب را ویرایش کنید ، کدهای زیر را پیدا کنید و نام نشانه خود را جایگزین کنید. خط 32 ساختار قالب.

<box:post_list flag="portfolio" max="3">

portfolio  را با نام نشانه خود جایگزین کنید.

فایل ساختار قالب

فایل استایل قالب

نظرات (۹)

ممنونم.
پاسخ:
موفق باشید. :)
  • مهراب سرافرازی
  • عالیهدست گلتون درد نکنه
    پاسخ:
    ممنون ؛ خوبه که مورد استفاده و پسندتون قرار گرفته !
  • مهدی حاجیان فضلی
  • خیلی ممنون از اینکه این قالب رو واکنش گرا کردید.
    پاسخ:
    خواهش ؛ موفق باشی. ( خیلی هم خوبه از دکمه خوشم آمد استفاده کنید )
    سلام ممنون از پاسخگویی سریعتان لطفا مراحل تنظیم قالب های واکنشگرا را هم قرار دهید بنده چند بار تلاش کردم ولی موفق نشدم قالبم را ریسپانسیو کنم.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام ، تفاوتی نداره ؛ اول هر دو فایل ساختار و استایل قالب رو دانلود کنید سپس فایل ها ( ساختار واستایل قالب ) مورد نظر را باز کنید. کدهای بخش ساختار قالب رو در بخش ساختار قالب  جایگذاری کنید ؛ کدهای بخش استایل رو هم بخش ویرایش CSS قالب بگذارید. موفق باشی 
    سلام سایت من : egra.ir
    اگه امکانش هست قالب ریسپانسیو بهتره رو برام بفرستید.
    بینهایت ازتون مچکرم.
    پاسخ:
    سلام ، متوجه فرمایش تون نشدم. ( قالب ریسپانسیو بهتره ؟)
    موفق باشید.
  • محسن ایلخانی
  • با سلام
    مدیر جان ممنون درست شد. 
    پاسخ:
    سلام ، موفق باشی 
  • محسن ایلخانی
  • سلام
    ببخشید میخواستم بدونم چرا من با موبایل میام این قالب تغییری نمیکنه یعنی ریسپانسیو نیست میخواستم بدونم کاری باید انجام بدم تا ریسپانسیو بشه؟
    با ابزار موبایل فرندلی هم که معرفی کرده بودید تست کردم مثل صفحه ی کامپیوتر باز میکنه.
    من قالب امید خود بیان رو گذاشتم مثل همین تو موبایل باز میشه.
    ممنون میشم پاسخ بدید.


    پاسخ:
    با سلام ، من بلاگ تون رو بررسی کردم . شما فایل استایل رو قسمت استایل قالب قرار ندادید.
    لطفا فایل استایل را با استایل قالب جایگزین کنید. 
    پنل مدیریت ---> قالب وبلاگ --> ویرایش سی اس اس قالب (کدهای فایل استایل را جایگزین کنید).
    موفق باشید.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش یه نظر قطع به ما بدی ممنون میشم
    مرسی
    به ایمیل بده چون هربار نظر میزارم گم میکنم !!!
    ***************
    پاسخ:
    سلام ، ایمیل فرستادم
  • سامانه هوشمند باکس وب
  • با سلام
    از سایت خوبتون تشکر میکنم.
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام ، خاهش ! 
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات