یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
نسخه واکنش گرا ( responsive ) قالب ستون بلاگ


پس از انتشار نسخه ریسپانسیو قالب امید بلاگ ، هم اکنون  نسخه ریسپانسیو قالب ستون به در خواست کاربر mahdix بلاگ را آماده کردم.دوستانی که از قالب ستون بلاگ استفاده می کنند و اسکریپت شون فعال هست پیام بدن منوی ریسپانسیو بهتر و قشنگ تری براشون میذارم ، منوی فعلی ریسپانسیو هست و مشکلی هم نداره فقط اون خوشگل تر میشه :) بصورت رایگان.
برای تست ریسپاسیو بودن به این صفحه مراجعه کنید.  شما میتونید قالب محبوب خود را برای ریسپانسیو کردن از این صفحه درخواست کنید تا براتون ریسپانسیو کنم.

برای استفاده بهتر و کامل از این قالب  یک نشانه از قسمت تنظیمات پیشرقته با نام portfolio  ایجاد کنید ، چنان از قبل برای مطالب خود نشانه ایجاد کرده اید قسمت ویرایش قالب ؛ ساختار قالب را ویرایش کنید ، کدهای زیر را پیدا کنید و نام نشانه خود را جایگزین کنید.

<box:post_list flag="portfolio" max="3">

portfolio  را با نام نشانه خود جایگزین کنید.

فایل ساختار قالب

فایل استایل قالب

نظرات (۶)

  • سینا فرامرزیان
  • سلام.
    بنده می خوام این قالب رو ویرایش کنم و با ذکر منبع برای دانلود عموم در سایت خودم قرار بدهم.
    آیا امکانش هست؟
    پاسخ:
    سلام. لینک سایت ما رو هم قرار بدهید(https://blogthemes.ir). مشکلی ندارد.
    سلام. من این قالب رو برای اینکه گفته بودین ریسپانسیو هست انتخابش کردم اما مثه اینکه ریسپانسیو نیست. یه رسیدگی کنید. ممنون
    پاسخ:
    سلام ، فایل ساختار قالب ویرایش شد.ممنون.موفق باشید
  • مرتضی حمزه پور
  • سلام دوست عزیز یه سوالی دارم اگه براتون مقدوره :)
    توی قالب دورنما من میخوام در هر صفحه پست ها در اون صفحه به صورت تصادفی (یعنی بدون ترتیب نوشتن) نمایش داده بشه.
    امکانش هست خیلی گیرم . می تونید راهنماییم کنید.؟
    پاسخ:
    سلام ، مطالب کلا بر اساس آخرین موارد ارسالی نشون داده می شوند ، ولی میشه با استفاده از  ( تگ ، موضوع ، نشانه ) آخرین مطالب هر بخش رو لیست کرد. مثلا شما بخش اول مطالب  با موضوع برنامه نویسی میگذارید بعد موضوع ورزشی بعد موضوع فتوشاپ. (ترتیب ارسال فقط تو باکس مربوط با هر موضوع رعایت میشه ؛ یعنی اگر آخرین مطلب ارسالی شما با موضوع ورزش باشه باید زیر مطلب برنامه نویسی نشون داده بشه؛ هر چند که آخرین مطلب ارسالی هست.). البته یه سری دستکاری هست که بشه نشه داره ولی اصولا مطالب براساس آخرین تاریخ ارسالی لیست میشن همه جا نه تنها بلاگ.موفق باشید.
  • امید ابراهیمی
  • با سلام ممنون از زحماتت اگه برات مقدوره یه خواهشی داشتم  گفتم کم کم داره سایتت انحصاری میشه اگه میشه امکان اشتراک گزاری برای بلاگ بیان رو برامون کدنویسی کنی خیلی خوب میشه مثل سایت خودت اگه میشه کدهارو در اختیارمون قرار ده تا ماهم استفاده کنیم ممنون از تمامی زحماتت با تشکر
    پاسخ:
    با سلام ، بزودی این امکان را برای همه ایجاد خواهم کرد که بتوانند فقط با وارد کردن آدرس سایتشون کد اشتراک گذاری دریافت کنند.
    موفق باشی.
    در ضمن میتونی از سایت addthis هم استفاده کنی.
  • ابوالفضل مهدوی فر
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
     سلام
    چطوری باید عکس مطلب رو قرار بدیم تا در قالب دورنما، نمایش داده بشه؟ من هر کاری می کنم بازم عکس مطلب توی صفحه اول نمیاد.
    *****************************************
    پاسخ:
    سلام ، از تو تنظیمات پیشرفته ، تیک استفاده تصویر برای مطلب را بزن ، بعد موقع ارسال مطلب یه قسمت میاد که نوشته افزودن تصویر مطلب.
    موفق باشی
    ممنون دست شما درد نکنه زحمت کشیدین !
    پاسخ:
    خاهش . موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات