یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
پروژه پایان دوره

پروژه پایان دوره

۳ خرداد ۹۴

سلام خدمت دوستان ، فعلا  بعضی آموزش های وبلاگ دیرتر بروز رسانی می شوند ، ولی آموزش ایجاد سایت شخصی به صورت مرتب اپدیت میشه ولی با تاخیر ؛ اخه پروژه پایان دوره بنده کدنویسی یک سایت شخصی با php  هستش و با موضوع آموزشمون مرتبطه! واس همینه که این آموزش پا برجاست! :) .

مرسی از دوستانی که با نظرات خود من را برای قرار دادن این آموزش ها همراهی میکنند.موفق باشید.

نظرات (۵)

  • امید ابراهیمی
  • خوب داداش منم همینو میگم میگم که ویرایش شده هستش ..... گفتم بهش کدش رو بده به من نداد اما اگه شما بتونید برام جورش کنی خیلی خوب میشه ممنون میشم
    پاسخ:
    اوکی .
  • امید ابراهیمی
  • سرویس وبلاگ دهی بلاگ بیان فقط براش دامین خریدم
    پاسخ:
    خب دوست عزیز این خودش برای بلاگ بیان هستش !!! که ویرایش شده توسط ایشون!
    می تونید از مدیر اون وبلاگ بخواهید بهتون بدن ! اگر قبول نکرد شما میتونید به من سفارش بدید یه قالب جدید درست کنم.

  • امید ابراهیمی
  • با سلام من این قالبو برای سایتم میخوام میشه برام طراحیش کنید
    ادرس قالب http://azezeh.blog.ir/
    پاسخ:
    با سلام ، سایتتون از چه سرویسی استفاده میکنه؟ وردپرس ؟ یا سرویس های وبلاگدهی ؟
  • الیاس بشکنی
  • سلام
    منم درسته از PHP سر در نمیارم ولی چون میخوام بیام رشته کامپیوتر پای آموزش هاتون میشینم :)
    منتظر آموزش های خوبتون هستم!
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت ؛ بعد ارائه گزارش اولین بخش پروژه به استاد ، حتمن آموزش ها رو میذارم. موفق باشی 
  • سرزمین آریایی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    واقعا از این مطلبت خوشم اومد
    اگر وقتش داشتی یک سری هم به ما بزن .

    ****** ****** * ***************
    پاسخ:
    سلام ، مرسی از حضورت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات