یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
پروژه های در دست ساخت من

وبسایت وردپرسی شعل اول

95% کار انجام شده ، ریسپانسیو ، وردپرسی ، یه پلاگین کوچولو

سایت عکاسی

80% کار انجام شده ، بهینه برای موبایل و دیگر دیوایس ها

سایت نانو فایل

98% کار انجام شده ، ریسپانسیو کردن سایت

پروژه گروهی

زیبا سازی و استایل دهی به یک سایت فروشگاهی

پروژه پایان دوره خودم

10% انجام شده ، طراجی و کدنویسی یک وبلاگ با php

البته چند تا وبلاگ و کارهای مشارکتی هست که هنوز تایید نشدن!

نظرات (۳)

  • تنها همدم ماه
  • سلام 
    باز مزاحم شدم :دی
    میخوام عنوان بالای وبمو حذف کنم زشته چیکار کنم ؟
    پاسخ:
    سلام ، خوش اومدی :)

    حذف نکن به وبلاگت تو موتورهای جست و جو آسیب میرسه. کاری که میگم رو بکن.
    به استایل قالب اینو اضافه کن.

    #wrp .header .title_desc h1 {
    clip: rect(1px,1px,1px,1px);
      position: absolute;
    }
  • امید ابراهیمی
  • سلام امید وارم هرچه زودتر بتونی عین درخواستهایی که دادم قالبم رو تموم کنی .... فقط یه چیزی اصولی کار کن هر چند معلومه که واقعا کارت درسته اما زمانش زیاد مهم نیس امروز باشه یا فردا مهم نیس ........ ممنون اقا محمد
    پاسخ:
    سلام ، مرسی ! 
    حتمن. خبرت میکنم آماده شد.
  • امید ابراهیمی
  • سلام موفق باشی داداش قالبو میخوام اما کاملش نکردی تا بخرمش بخاطر اینه که میگم
    پاسخ:
    سلام ، مرسی ، همچنین.
    عصر قالبتون را آماده میکنم. کدها رو برات ایمیل میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات