یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید
قالب موزیک (محسن یگانه ) برای بلاگ

در این پست براتون قالب رایگان دیگری برای بلاگ قرار داده ام که به سفارش یکی از کاربران عزیز از بلاگفا به بلاگ تبدیل شده ، شما هم می تونید از این قالب استفاده کنید و در صورت نیاز قالب مورد علاقه تون را برای ترجمه به بلاگ برای من بفرستید فقط کافیه به لینک روبرو برید. منم میتونم قالب مورد علاقه مو سفارش بدم ؟  در ضمن شما میتوانید برای شخصی سازی و دریافت نسخه حرفه ای این قالب به این لینک برید.

پیش نمایش قالب    ( لینک پیشنمایش فقط برای سه روز معتبر میباشد.)

اسکرین شات 

کد ساختار قالب(html)

کد استایل (css)

نظرات (۲)

دوست عزیز فایلتون هنوزم درست نشده!!
خیلی خیلی مشکل داره
لطفا برسی کنید بازم!
پاسخ:
فایل درسته ! شما از تو پیشنمایش میتونید چک کنید.
مشکل چی هست ؟
دقت کنید که من کدنویسی نکردم فقط به بیان ترجمه کردم ، که بدون مشکل اجرا میشه.
سلام
کد ساختار قالب(‌html) مشکل داره لطفا برسی کنید.این خطارو نمایش میده:
خطا در خط 235: تگ (*page_link*) که در داخل تگ <box:post_detail> ظاهر شده است، اشتباه می‌باشد
پاسخ:
سلام ، فایل ساختار بروز رسانی شد. دانلود کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات