یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

شاید برای شما پیش آمده که بخواهید تاریخ و زمان روز را مثل بعضی از سایت ها و وبلاگ در قالب تون به نمایش بگذارید ،شاید هم بخاطر هزینه بر بودن امکان جاوا اسکریپت در بلاگ از داشتن این امکان صرف نظر کرده اید!  می خواهم نحوه ی نمایش تاریخ روز در قالب های بلاگ  بدون جاوا اسکریپت را بهتون بگم که چه جوری هست.اگر دوست دارید این امکان را به وبلاگ خود اضافه کنید کافیه چند خط زیر رو بخوانید و یه تگ با حال از بلاگ هدیه بگیرید.یکی از تگ های پرکاربرد بلاگ رو  بهتون معرفی می کنم که از این پس بتوانید بدون درج کدهای اضافی و کد جاوا اسکریپت تاریخ و ساعت روز را در قالب های وبلاگ تان به نمایش بگذارید!شما می توانید با استفاده از تگ (*now*) از این امکان پرکاربرد در قالب های بلاگ تان استفاده بکنید و لذت ببرید! خب یک کم حرفه ای یا بیشتر رو تگ کار کنیم این تگ مشابه تگ تاریخ و زمان ارسال مطلب هست ! یعنی شما می توانید به آن فرمت بدهید به این صورت که  فقط زمان رو نشون بده یا ساعت رو هم نشون بده ، که نحوه ی کاربردش هم اینجوری هست  (*now format="XXXX"*) .برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نخوه ی نمایش تاریخ و ساعت در بلاگ به این صفحه مراجعه کنید.امیدوارم براتون مفید بوده باشه ، از داشتن بلاگ لذت ببرید.

نظرات (۳)

  • سالار محمدی
  • آقا سلام . من وبت را دیدم و تو یه نگا میشه فهمید که خیلی از وب و این حرفا سرت میشه و واقعا استادی توی این کار ازت یه خواهش عجزانه داشتم که اگه میشه به ما هم یاد بدی چطوری یه قالب برای وبلاگ ( میهن بلاگ یا بیان ) طراحی کنیم . حقیقت من یه طرح کلی از وبلاگ را رو کاغذ واس خودم کشیدم ولی کد نویسی و اینا را کامل بلد نیستم فقط یه آشنایی کمی دارم . ازت خواهش می کنم منو راهنمایی کنی. اگه چیزی داری که به درد من بخوره که آسون و سریع یاد بگیرم یه قالب واسه خودم بسازم لطفا بفرست به ایمیلم . خیلی ممنون از مطالب وبلاگت ( درکل با یه ناه میشه فهمید که آدم فرهیخته ای هستی )
    پاسخ:
    سلام ، ممنون :).
    برای کدنویسی قالب شما باید زبان اچ تی ام ال رو یاد بگیرید و بعد اون سی اس اس ؛ کدنویسی قالب برای سرویس وبلاگدهی مورد نظر کافی از کدهای مربوط به سرویس وبلاگدهی خود مطلع و نحوه ی استفاده رو هم یادبگیرید.
    با یه سرچ ساده تو گوگل میتوانید منابع زیادی رو با عنوان آموزش برنامه نویسی اچ تی ام ال دسترسی پیدا کنید.
    سلام
    قالب  پیشفرض پرشین بلاگ رو هم میوتونید با دریافت هزینه ریسپانسیو کنید؟
    پاسخ:
    سلام ، آره.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سایت بسیار عالی دارید
    به سایت منم سر بزنید در مورد تکنولوژیه
    *************
    پاسخ:
    مرسی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

    محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

    آخرین نظرات