یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

آموزش برنامه نویسی وب ، دانلود رایگان قالب بلاگ بیان ، میهن بلاگ و وردپرس، دانلود برترین آهنگ

سلام خوش آمدید

۶۰ مطلب با نشانه «وبلاگ» ثبت شده است

صابر راستی کردار

متاسفانه صابر راستی‌کردار، خالق فونت‌های وزیر‌متن (همون فونت زیبایی که روی تلگرام دسکتاپ و گوگل‌داکز و...) ازش استفاده می‌کنیم، به سرطان مبتلا شده و در وبلاگش در این مورد مطلبی نوشته.

صابر راستی کردار که سالها از فونت زیبای وزیر،ساحل و ... استفاده رایگان کردیم مبتلا به سرطان شده و نیاز به کمک داره، من هم وظیفه خودم رو در حد توان انجام دادم، به پاس خدمات رایگان صابر، امروز روز یاریه.

بلاگ هم در اقدامی دوست داشتنی دو تا از قالب های صابر را به لیست قالب هاش اضافه کرد.

به امید بهبودی صابر راستی کردار و همه بیماران

ماجرای سرطان صابر


لینک یاری :

https://payping.ir/@saber

  • ۰ نظر
  • ۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۳:۳۳
  • ج . محمد
بررسی منو سایت در قالب بلاگ بیان و قالب رزبلاگ

منوی سایت در قالب های بلاگ بیان و رزبلاگ شما کدام را می پسندید!؟

می خواستم قالب مجله را برای رزبلاگ تبدیل کنم،داشتم کد قالب پیش فرض رزبلاگ را بررسی می کردم برخی قسمت ها کدنویسی غیر استاندارد مواجه شدم! برام عجیب که آیا واقعا خودشون کدنویسی کردند یا دادن براشون کدنویسی کنند.

بعنوان مثال منوی اصلی توو قالب های رزبلاگ که نمیدونم چرا دستی گذاشته اند! مانند بلاگ بیان منوساز نیست تا لینک هاش اتوماتیک اعمال بشود اصلا کد خاصی نداره،شاید من نمیدونم. حالا بگذریم بریم برا کد نمونه که گفتم نامعتبره و استاندارد نیست.

  • نوهان
تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان

تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان! شاید قبلا مطلب آموزش تغییر فونت پنل مدیریت رو مطالعه کرده باشید.در این مطلب برای شما دوستان یک اسکرین شات از پنل مدیریت بلاگ بیان اشتراک می گذارم تا ببینید می شود پنل مدیریت رو بصورت حرفه ای تر و البته شخصی سازی شده با سلیقه خودتان باز طراحی (ریدیزاین) کنید و لذت ببرید.

  • ج . محمد
کد تخفیف برای قالب بلاگ بیان

کد تخفیف برای کاربران بلاگ بیان و همراه هان بلاگ یک برنامه نویس وب. با استفاده کد تخفیف 1coder  می توانید قالب حرفه ای ماهتاک برای بلاگ بیان را بصورت ویژه دانلود کنید. دقت این کد تخفیف فقط برای 10 نفر اول قابل استفاده هست.

قالب مجله ای خبری ماهتاک

  • نوهان
کد تخفیف برای کاربران بلاگ بیان

کد تخفیف برای خرید قالب های حرفه ای بلاگ بیان ، با عضویت در گروه پشتیبانی و راهنمایی بلاگ بیان می توانید  از کدهای تخفیف بهره مند شوید.

کد تخفیف در کانال منتشر شده است که برای 10 نفر قابل استفاده می باشد.این کد برای قالب انحنا می باشد. دریافت کد تخفیف

  • نوهان
قالب شخصی بلاگ بیان،قالب حرفه ای و ریسپانسیو بلاگ

قالب شخصی بلاگ بیان ؛ قالب شماره یک ؛ قالبی حرفه ای و ریسپانسیو برای وبلاگ نویسان سیستم بلاگ بیان می باشد.مناسب برای وبلاگ های خبری، مجله ای ، شخصی و نمونه کارها می باشد.

  • ۰ نظر
  • ۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۰۳
  • ج . محمد
اطلاعیه : قالب ریسپانسیو و رایگان بلاگ بیان

بزودی یک قالب رایگان برای استفاده دوستان بلاگی منتشر خواهد شد. و اینکه امکان ویرایش قالب بصورت آنلاین پس از انتشار نسخه حرفه ای در دسترس استفاده کنندگان قرار خواهد گرفت

  • ۰ نظر
  • ۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۳
  • ج . محمد
سئوی وردپرس با Yoast SEO (آموزش گام به گام)

همان‌طور که می‌دانید مقوله سئوی وردپرس از موارد بسیار مهم در هر نوعی از وبسایت است که باید توجه شایانی به آن داشت. سئوی وردپرس دارای بخش‌های گسترده‌ای است که برای همگان قابل درک نیست اما به هر جهت باید تلاش کرد تا محتوای وبسایت را به گونه‌ای مناسب برای موتورهای جستجو بهینه کنیم تا بتوان قدمی در جهت بهبود جایگاه وبسایت برداشت.

  • ۱ نظر
  • ۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۰
  • نوهان
فیلم آموزشی چگونه لینک بالای نظرات را در وبلاگ بیان حذف کنیم
پنهان کردن لینک بخش نظرات بلاگ بیان

کدهای مربوطه

کدهای بخش استایل
#comments .item_success{ display:none;}
کد اسکریپت

setTimeout(function(){ var count = $("#comment-add-form").children().length; if(coutn==0){$(".item_success").show().text("نظر با موفقیت ارسال شد").css( {"position":"fixed", "top":"12%","right":"0%", "left":"0%","padding":"25px", "z-index":"1000", "background-color":"green", "font-size":"20px", "font-family":"inherit", "color":"#222", "text-align":"center"}); } },1000); setTimeout(function(){ $(".item_success").hide(); },10000);

  • نوهان
دانلود متن و آهنگ سوغاتی از هایده

دانلود متن و  آهنگ سوغاتی از هایده 

وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد

انگار نه از یه شهر دور ، که از همه دنیا میاد

تا وقتی که در وا میشه ، لحظه دیدن میرسه

هر چی که جاده است رو زمین ، به سینه من میرسه

ای که تویی همه کسم ، بی تو میگیره نفسم

اگه تورو داشته باشم ، به هر چی میخوام میرسم

به هر چی میخوام میرسم

  • ج . محمد
یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان

محمد جمال زاده هستم یک برنامه نویس وب! علاقه بسیاری زیادی به یادگرفتن فریم ورک های جدید و بخصوص فریم ورک های هایبریدی یا ( Cross Platform) دارم و از کدنویسی لذت خاصی میبرم! به هیچ وج از کدنویسی خسته نخواهم شد! فریلنسری و دور کاری را بیشتر از کار تمام وقت دوست دارم باعث میشه ایده های مختلف روبه رو بشی! کارهای متفاوت انجام بدی !

آخرین نظرات